wtorek, 26 maja 2015

Dzień mamy! :)

Dzisiejszego ranka obudziło mnie pomrukiwanie córuni! :)
Obudziła mnie, bo śpimy obok siebie - i kiedy otworzyłam oczy obdarowała mnie najpiękniejszym uśmiechem na świecie i słodziutko zaśmiała się wymachując energicznie rączkami! :) Dla mnie był to pierwszy i cudowny prezent z okazji dnia mamy.
I właśnie dzisiejszego ranka zdałam sobie sprawę z tego, że przecież dzisiaj moje święto! Dzień mamy stał się również dniem dla mnie!
Jestem najszczęśliwsza! :)


Dzisiaj cały dzień Kropka miała dobry humor i ciągle się do mnie uśmiechała popiskując przy tym radośnie!
Spędziłam cudowny dzień z Kropeczką i Betusią! :)


Również pragnę życzyć Wam samych wspaniałych chwil z pociechami i mnóstwo takich pięknych uśmiechów!
A tym z Was, które oczekują spełnienia marzeń i tego, aby to faktycznie był ostatni rok bez upragnionego maleństwa! :*


Jutro dzień spędzamy już z tatą! :)
Liczę, że będzie miło i przyjemnie!
Znikam spać :)
Trzeba korzystać póki śpi mój kochany Skarb!
<3

7 komentarzy:

  1. ♡♡♡♡ Wszystkiego naj naj naj w Dniu Mamy i na kazdy kolejny dzien♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego naj naj Mamo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę codziennie takich cudnych poranków :) Udanego dnia, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ściskam Was Dziewczyny! Świętujcie codziennie.

    OdpowiedzUsuń