środa, 22 października 2014

Odpowiadam na pytania... :)

Dziękuję za nominację Magdzie- http://paradozycia.wordpress.com


Odpowiadam na pytania poniżej ;) 


  1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Dużo i ciężko pracuję i mało bywam w domu, więc kiedy tylko znajduję okazje to chętnie zaszywam się w nim.
  1. Gdybyś nie była ograniczona finansami, jakie miejsce do życia byś wybrała?
Wydaje mi się, że najbardziej odpowiadał by mi czas odległy nam.. czytałam jakiś czas temu książkę, gdzie ludzie żyli w niej w dawnych czasach w Norwegii, różnie im się żyło ale takie to życie było tam prawdziwe, nie było internetu, telewizji i innych bzdur, na które tracimy czas.. ludzie cieszyli się każdą chwilą spędzaną z rodziną, wśród bliskich i ukochanych osób. Tak właśnie chciała bym żyć, bo nie potrzebne są rzeczy, które teraz mamy na co dzień J
  1. Twój ulubiony film?
Czaruje mnie za każdym razem „Błękitna laguna” – o dzieciach, które są na wyspie.
Razem z mężem oglądamy zazwyczaj wieczorami horrory.
Ostatnio na warsztatach zaczarował mnie również film pt. „Dziecko z Marsa”
  1. I ulubiona książka?
Chyba nie mam. Mogę wymienić właśnie taką Sagę złożoną z 36 tomów, którą czytałam jak zaczarowana J „Córka Morza” – uwielbiam. J
  1. Co Ci daje pisanie bloga?
Blog stworzyłam, bo tego potrzebowałam. Mogę tutaj napisać wszystko i zawsze, kiedy czuję taką potrzebę. Często czułam się samotna ze swoimi problemami, bo w moim otoczeniu nie znam osoby, która przechodziła by coś podobnego choć troszkę do mnie, a może jest gdzieś – ale najzwyczajniej tego nie wiem. Tutaj jesteście Wy wszystkie i za to Wam dziękuję – za wsparcie jakie mi dajecie, za ciepłe słowa, za to, że jesteście po prostu. Założyłam blog też dlatego, że chciałam poznać inne mamy adopcyjne, bo można się tutaj wiele dowiedzieć J
  1. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Nie wyobrażam sobie życia bez mojego męża i bez mojej Beti (psa), bo traktujemy ją jak nasze „dziecko” trochę.. Beti to York, ma niecałe 2kg, lubi się przytulać, śpi razem z nami.. jest częścią nas.. jest naszym kochanym pieskiem i ciężko mi będzie jeśli kiedyś jej zabraknie.. nawet nie chcę myśleć L
  1. Co w macierzyństwie wydaje Ci się największym wyzwaniem?
Chyba nie ma rzeczy, której mogła bym się obawiać. Tak bardzo pragnę być mamą, że niczego się nie obawiam. Mam bliskich, zawsze pomogą J
  1. Sama miałam to pytanie, ale bardzo mi się spodobało: Jaką mamą chciałabyś być/do jakiego ideału już dążysz?
Chciałabym być taką mamą, jaką była moja, dobrą i cierpliwą. Dała mi wszystko czego tylko chciałam, wychowała mnie na dobrego człowieka, skończyłam szkołę, pokierowała mnie na dobrą drogę i teraz dobrze mi się żyje. Na warsztatach pisałam list – dałam go rodzicom później. Podziękowania za wychowanie dla rodziców.
Chciałabym być taką mamą, żebym i ja kiedyś zasługiwała na takie piękne słowa.

  1. Twój idol z młodości? (żeby Was zachęcić napiszę, że uwielbiałam Svena Hannavalda :))
Też lubiłam Svena ;) Lubiłam Natalie Oreiro, a do dziś oglądam „Zbuntowanego Anioła” ;)
  1. Dlaczego Twój mąż/partner jest Twoim mężem/partnerem?
Jest nim, bo kiedy go poznałam czułam się przy nim bezpiecznie i wiedziałam, że zawsze  na niego liczyć będę mogła, wiedziałam to od samego początku. Mój mąż jest czuły, wrażliwy, szczery (czasem aż do bólu) ale to właśnie w nim cenię najbardziej. Szanuje mnie, wspierał mnie w wielu trudnych chwilach.  Jest dobrym człowiekiem. Kochaliśmy się od początku i tak jest do dziś. <3

4 komentarze:

  1. Ta zabawa ma swoje plusy. Możemy się trochę lepiej poznać. Ja podobnie jak Ty jestem domatorką. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego Męża. I czekam na czas kiedy będę mamą.

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie napisałaś o swojej mamie i mężu..... to znaczy że masz wrazliwą duszę i widzisz dobro, które dostałaś....
    pięknie.... dla mnie jestes wspaniałą córka i żoną,,, no i byc może wkrótce mamą...
    buziaki
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że mogłam dowiedzieć się o Tobie tylu nowych rzeczy :) A że będziesz w przyszłości cudowną mamą - o tym jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było poznać Cię bardziej :))

    OdpowiedzUsuń