środa, 15 października 2014

Zwykły dzień...

Dzisiejszy dzień rozpoczęłam wcześnie, bo obudził mnie mąż wychodzący do pracy w koszulce, którą dostał ode mnie :) Założył ją do ciemnych takich śliwkowych spodni + ta koszulka brzoskwinia taka jasna.. opinała jego sexy ciałko :) aż wstałam jak mi się pokazał.. wyglądał cudnie :) 
Mąż wyszedł do pracy, a ja zostałam sama, zrobiłam sobie kawę i zjadłam śniadanie. 
Wczoraj sprzątałam ale dzisiaj muszę dokończyć łazienkę, bo wczoraj po sprzątaniu mężowi zachciało się zdejmować osłonę z brodzika, bo coś tam.. :) 

**********

Cieszę się, że napisałyście do mnie pod poprzednim postem. Zdawałam sobie sprawę z tego, że nie wielki będzie odzew, bo ja sama nie wiedziała bym chyba co komuś napisać. Ale wyrzuciłam poniekąd z siebie wiele i jest mi chyba trochę lżej. Sama nie wiem czy zmieniło mnie to i wzmocniło. Czasem czuję się taka bezsilna, szczególnie wtedy, kiedy mąż się na mnie złości i mówi, że do niczego się nie nadaję. :( 

**********

Dzisiejszy dzień był udany, wyskoczyłam do rynku, zrobiłam małe zakupy. 
W końcu trafiłam na nawet fajne spodnie, które będę mieć na co dzień i będę mogła zakładać do pracy. 
Oto one: 



Co Wy na to? Mogą być? Są takie o.. :) 

Oczywiście kupiłam jeszcze rajstopy, gumki do włosów i lakier do paznokci.. :) 


Fajnie, że mam się komu pochwalić :) 

*********

Nie mogę doczekać się końca warsztatów.. miałam zabrać się za ćwiczenia domowe ale nie mam weny jakoś po prostu i najzwyczajniej w świecie. 
Tęsknię za moim dzieckiem, tym które tam gdzieś może już jest, a może będzie.. Ech.. 
Nie mogę się doczekać.. chciała bym , żeby te normalne dni wywróciły się do góry nogami dzięki temu naszemu małemu skarbowi.. chciała bym oj.. a kiedy to nastąpi? :( 

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne spodnie, ja ostatnio kupiłam sobie czarne jeansy - moje pierwsze w życiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie świetne. Udany zakup. NIe tylko Twój Mąż prezentuje się sexy w koszulce. Tobie w tych spodniach też niczego nie brakuje. A jakie fajne paznokcie. Wczoraj były inne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są inne na zdjęciu ze spodniami i inne juz z kubeczkiem ;)
      Kupuje lakiery które pokrywają za pierwszym razem i często zmieniam kolor. :)

      Usuń
    2. A jakiej marki to lakiery? :)

      Usuń
  3. Spodnie genialne. A lakier jest po prostu superrrr ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie super, a lakier ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spodnie, w jakim sklepie można wyrwać takie cudeńko? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy bardzo udane :) a Wasz świat na pewno już wkrótce stanie na głowie za sprawą małego Szkraba :) Cierpliwości (choć wiem, że to łatwo powiedzieć)...

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie super, wygladasz w nich extra :) życzę Ci żebys niebawem mogła napisać nam dobre wiesci na swoim blogu :) pozdrawiam i trzymammocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń