piątek, 26 września 2014

Późną nocą..

Właśnie jest po 3 w nocy u mnie na zegarku.. 
Jestem w pracy oczywiście ale jakoś mimo ciężkiej nocy udało mi się wszystko ogarnąć, zostało mi jeszcze przygotowanie śniadania tak na prawdę (zajmie mi to jakąś godzinkę), a musi być gotowe na 7 rano, bo nasz hotel wydaje śniadania od 7-11.

Nie wiem czy już pisałam, że mam fisia na punkcie zakupów internetowych i nie internetowych w sklepach BUTIK i na stronie ebutik :) są tam ciuchy w moich rozmiarach, bo zazwyczaj ze względu na to, że jestem szeroka w ramionach, mam dobrze zbudowany biust i plecy muszę nosić 42-44 :/
tak więc właśnie mój kochany Butik posiada takie śliczne ciuszki na mnie i co najciekawsze są niskie ceny i bardzo często super promocje :) w ciągu roku wydałam u nich 1000zł - może to i szaleństwo ale przynajmniej mam w czym chodzić i praktycznie z każdej rzeczy jestem zadowolona. No ale mniejsza z tym - chciałam pochwalić się nowym zakupem, może zwariowałam ale się nie mogłam opanować, jest promocja i przecena z 199.99zł na 139.93 zł ^^ i kupiłam to:



Same napiszcie.. czy nie jest słodka?! :) boję się tylko, że będę w niej wyglądać jak MIŚ ale trudno! 

*********************

Mój mąż coraz więcej mówi o dziecku, czuję że dzięki warsztatom zaczyna docierać do niego, że zostaniemy rodzicami, bo dzidziuś w drodze - tylko czas nie określony. Na szczęście u nas nie czeka się baaardzo długo.. bo max do 2 lat ale to ponoć rzadkość. Mam nadzieję, że my również nie będziemy czekać kto wie ile.. :) 
W ogóle to ciągle marzyłam o dziewczynce.. w OA powiedzieliśmy, że nie ważna jest płeć, a wszystkie plany i przygotowania kieruję jakoś niby tak, że nie wiem czy będzie chłopiec czy dziewczynka, a kieruję się w stronę chłopca.. - dziwne.. :) i nawet wczorajszej nocy śnił mi się śliczny niebieskooki chłopiec o ciemniejszych włoskach, taki nie podobny do nas.. miał mniej więcej nie wiem.. pół roku?! Patrzył na mnie i śmiał się.. i tak zapamiętałam te wdzięczne oczka :) Ach.. chyba dużo myślę i mi się śniło :) 

Znalazłam dwa pluszaki, które zamówię za jakiś czas.. bo na razie całe uzbierane fundusze właśnie wydałam na bluzę.. hihi ^^

Zamówię ptaszka małego i sówkę ale większą (poduszeczkę)- już się umówiłam i czekam na nowe wzory :) POLECAM przy okazji! :)



W końcu udało mi się zdecydować i tak jak wspominałam będą w pokoju dzidziusia sówki :) - na pościeli, na ścianie, na firance (jeśli znajdę) i misie sówki - inne też będą ale chciała bym, aby to było takie zauważalne i bez przesady ;) 


Ostatnio na warsztatach było o pudełku wspomnień dla dziecka - chcę takie stworzyć i już rozmawiałam o tym z mężem - śmiać mi się chciało, bo siedzimy i tak o tym rozmawiamy- a mąż mówi do mnie, że mamy starą SKRZYNIĘ po jego pra dziadkach na strychu u teściów i może taka by była na to pudełko wspomnień - zapytałam się czy zwariował?! :D uśmiałam się z niego.. myślał, że nie wiem wózek i wszystko tam chować będę? jak powiedziałam, że małe pudełeczko wystarczy takie o po prostu normalne to był zbulwersowany, że mi się jego pomysł nie spodobał :D

**********************

Wychodzę z pracy po 7, a na kolejną zmianę przychodzę wszystkie 4 dziewczyny, bo jest i wesele i inna impreza. Dużo mają już naszykowane, bo musiałam porobić i takie tam bla, bla ;)
Położę się spać koło 8.oO i tak zleci mi calutki dzień, zrobię zupkę jakąś w południe i będzie wieczór, a w niedzielę znów przychodzę i znów będzie sprzątanie po weselu i 40 osób na hotelu i takie małe chrzciny, czyli mały zapierdziel. ^^ ale lubię swoją pracę :) 

*********************
Czas na mnie, poczytam co u Was i biorę się za dalszą pracę.. :)

7 komentarzy:

  1. bluza fajna, mam podobna z cropp. sówki są boskie, :) Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sówki. Mam już pomysł na prezent, nad którym długo się zastanawiałam :)
    Dobrego dzionka, odpocznij :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sówki są urocze. Już widzę pokoik Waszego malucha. Będzie piękny. A pomysł Męża z kufrem świetny :) Chciaż do 18 - tki trochę skarbów by się nazbierało. Ja też bym chciała się zabrać za to pudełko, ale nie mam pomysłu. Teraz na tapecie u mnie miarka wzrostu. Już mam tkaniny, filc, tylko weny brak. Ale trzeba się zmobilizować. Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki świetne są. Bluza tym bardziej ;) Nie znałam tego sklepu, ale będę tam zaglądać. Widzę, że mają ciekawe rzeczy i przystępne ceny. I do tego moje rozmiary (mam podobny problem jak Ty - na górze większy rozmiar niż na dole).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O moja droga wcale bym się z Twohego męża i tej skrzyni nie śmiała. Ja zrobiłam małe klasyczne pudełko wspomnień a źe ciągle coś do niego dokładam to postawiłam na strychu kolorowe pudełko kartonowe do którego włoźyłam ciuszki z chrztu, kilka niemowlęcych ubranek, pierwszą zabawkę itp i wierz mi że co roku jest tego ciraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, właściwie przez chociażby 18lat uzbiera się trochę sporo takich pamiątek, które będą wiele dla nas znaczyć. Może teść odda mi tą pamiątkową skrzynię :) poproszę ładnie :)

      Usuń
  6. Fajnie ze piszesz o tym butiku bo ja tez taki większy rozmiar nosze :) a te sowy sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń