wtorek, 1 września 2015

Spacerówka kupiona. Tydzień do sprawy w sądzie o przysposobienie Amelki.

Tak, tak, tak! Został zaledwie tydzień do sprawy w sądzie o całkowite przysposobienie Amelki! :) Jedziemy wszyscy razem! <3


W piątek pierwsze szczepienie na Pneumokoki. Oby Malutka zniosła je dobrze..
Na szczepienie idziemy same, bo mąż oczywiście w pracy będzie..


Dzisiaj byłyśmy na babskim wypadzie do miasta, za miasto ;) pojechałyśmy do większego! Znalazłam miejsce, gdzie kupimy malutkiej sukienkę do chrztu. Kupiłam jej piękny różowy smokuś i WÓZEK! <3
Nie było tego, co chciałam (Easy Go Virage 2015), ale za to wpadł mi w oko Espiro Magic Pro i taki zakupiłam oczywiście! Zdjęcia i opinię postaram się napisać za kilka dni, musimy przetestować! Wybrałam model z większymi kołami! Ale myślę, że będzie nam się super użytkować! Oczywiście cena spora (730 zł) ale jakiś z takich właśnie modeli chciałam.  Hmm.. Zobaczymy. J
Wypad był babski, bo byłam ja z Amelką, moja mama i babcia <3 :)
Były jeszcze lody w centrum handlowym, trochę drobiazgów i powrót do domu.
Wózek oczywiście jest prezentem na chrzest od moich rodziców :) +jeszcze coś wrzucą w kopertę - jak to mama powiedziała :P


Jutro testujemy wózek! :)


Jeszcze rok temu nawet nie zamarzyła bym o tym, że będę mamą takiej cudownej istotki! <3
Nie zamarzyła bym, że (tak jak dziś rano) będziemy leżeć w czwórkę na kanapie jak RODZINA! (Ja, mąż, Amelka i Betusia).
Nie zamarzyła bym jeszcze rok temu o tym, że dostanę szansę na bycie mamą malutkiej dziewczynki, której serce oddałam bezgranicznie w chwili, w której wzięłam ją na ręce! <3


Tymczasem jestem mamą Amelki, jesteśmy prawdziwą rodziną i za tydzień 9 września zostaniemy już prawnie rodzicami naszej kochanej córeczki! <3


JESTEM SZCZĘŚLIWA! :)


 

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe jest to co piszesz, mogę sobie wyobrazić to szczęście które zagościło w całej tobie i waszej rodzinie :) Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak cudownie czytać to wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka malutka istotka, a przewartościowuje życie i wnosi w nie tyle radości.

    Moja psiapsiółka ma taki wózek (espiro magic, ale czy pro to nie wiem) i jest bardzo zadowolona - co jak co, ale też jestem zdania, że na tym nie ma co oszczędzać - wszak to fura naszej pociechy :) Niech dobrze służy Malutkiej.

    My też szczepiliśmy na pneumo, oby Amelcia dobrze zniosła sczepienie.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że nowy wózek się sprawdzi. U nas akurat było tak, że drogi i zachwalany przez wszystkich model Bąblowi nie odpowiadał i nie chciał w nim jeździć, w związku z czym poszedł na sprzedaż i zastąpił go o połowę tańszy, ale za to dla Młodego zdecydowanie wygodniejszy (przed zakupem testowany przez jakieś pół godziny w Smyku ;) )

    Niech Wasze szczęście trwa i pozostanie niczym niezakłócone :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widzę babski wypad bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło się czyta jak z kogoś plynie tyle szczęścia :*
    Wszystkiego dobrego rodzinko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajciu, rajciu- jak ja lubię takie babskie wypady! Fajnie, że masz jeszcze babcię. Mam nadzieję, że wózek będzie dobrze służył Amelce!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki pokoleniowy wypad. Fajnie, że Mela poznała Swoją prababcię.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń