niedziela, 21 lutego 2016

Czas i na mnie... Odpowiadam.. :)

Jakiś czas temu Tygryski wciągnęły i mnie do tej zabawy, więc przyszedł czas na odpowiedzi z mojej strony, wcześniej nie miałam chwili spokoju, aby móc tak na spokojnie coś napisać..


1. Pierwsza strona, na którą zaglądasz po włączeniu Internetu.
Zdecydowanie jest to Facebook, bądź też gmail (często czekam na maile albo wiadomości, na gmailu od niektórych z Was :) a na Fb od dziewczyn, które razem z nami były w grupie w OA) :)
 
2.  Post, którego pisanie sprawiło Ci najwięcej przyjemności.
Posty te dotyczą pierwszych informacji o naszym małym szczęściu (ten telefon, droga po malutką i powrót do domu, tak jak i pierwsze dni), a tak na prawdę wszystkie posty są wyjątkowe :)
 
3. Trzy dobre rzeczy, które spotkały Cię dzisiaj.
Dzień dopiero się rozpoczyna, pierwsza cudowna rzecz to poranne przytulenie ze strony córci, uwielbiam jak sama się do mnie tuli <3
Druga to kawa z mlekiem o poranku, a trzecia.. hm.. być może gdzieś tam czyha na mnie, dzień jest długi ;)
 
4. Fobia/natręctwo/dziwny nawyk – czy któreś dotyczy Ciebie?
Nie lubię, gdy ktoś pije z mojej szklanki/kubka, nawet mam swój widelec w domu, łyżeczkę i ulubione talerzyki.. z mężem, dzieckiem mogę jeść tym samym, ale nie dotyczy to już innych..Jeśli muszę to ok, ale jakoś nie specjalnie.. ;D
 
5. Lubisz ludzi, którzy...
Są szczerzy, nic nie kryją i nie trzymają w sobie, tylko piszą/mówią prawdę, sama mam niewyparzony jęzor i często mówię za dużo, ale uważam to za zaletę, bo lepiej byc prawdomównym, niż ściemniać, kręcić i być fałszywym. 

6. Zabawne wspomnienie z dzieciństwa.
 Jest ich trochę, ale przytoczę jedno wspomnienie, które dotyczy wizyt na wsi u prababci. Miałam może z 5 lat maksymalnie, jeździliśmy tam czasem w odwiedziny (zanim babcia zamieszkała z nami), nigdy nie chciałam przejść przez podwórko, krzyczałam do rodziców, żeby zabrali te drzewa! (trawę!)  ;) 

7. Jak wygląda Twój breloczek do kluczy?
Klucze mamy wspólne z mężem (a zestawy, w zależności od tego, kto jakie auto zabiera) przy tym, który zabieram częściej ja jest mini latareczka/brelok, a przy drugich kluczach portfelik na pilot do auta ;)
 
8. Jeden sposób, który usprawnia/ułatwia organizację domowego życia.
Dzielimy się domowymi obowiązkami z mężem, ja gotuję i sprzątam, on robi zakupy, wiesza pranie, itp.. ;)
 
9. Gdybyś mogła odbyć podróż w czasie, gdzie chciałabyś trafić i dlaczego?
Jeśli miałabym się gdzieś przenosić.. chyba bym tego nie zrobiła, jest mi dobrze tutaj, gdzie jestem. Przy mężu, a przede wszystkim przy Amelci :) Zastanawiałam się, co napisać i to zdecydowanie jest ta odpowiedź :)
 
10.Gdybyś mogła wybrać sobie talent, co by to było?
Zastanawiałam się długo. Może po prostu chciałabym jakoś zawodowo COŚ znaczyć, mieć swój gabinet albo firmę i to wszystko :)


11.Ulubiony serial. *
Nie koniecznie mam czas, ale jak oglądam to na Tv4 : Włoska narzeczona, albo Kotka ;)
Kiedyś lubiłam seriale..
taki serio ulubiony The Walking Dead  <3







3 komentarze:

  1. Jakoś przeoczyłam ten wpis. Dziękuję za udział w zabawie.
    Niech życzenie z 10 się spełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może dlatego, że były dodane jeden za drugim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze 10 punkt uda Ci się zrealizować... to tak nie wiele, a jednak rak dużo.
    Trzy mam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń