wtorek, 16 grudnia 2014

Zakupy.

Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy wcześnie rano.
W końcu udało nam się pojechać na dawno obiecane przez męża zakupy do Ikei. 
Lista zakupów była tak długa, że łącznie za wszystko zapłaciliśmy prawie 800 zł, a i tak nie wszystko tym razem kupiliśmy. :) 

Droga zleciała nawet prędko. Dojechaliśmy koło 8.50, więc odczekaliśmy chwilkę i w drogę :)
Wyciągnęłam listę i właściwie prędko zebraliśmy wszystko co trzeba było. - przy okazji kilka rzeczy takich z poza listy ;) 
 Wpadły między innymi: szafeczka na przyprawy drewniana, szklanki, kieliszki do wina, lampka usb led do laptopa, otwieracz do wina, trzepaczka, deska do krojenia, schodek dla dziecka, berło ;) i takie tam. 
Z tego co mieliśmy na liście zakupiliśmy: ławę do salonu większą Ikea seria LACK, półkę ścienną do salonu, regał do pokoju dziecięcego, pluszową sowę, pluszową karuzelę, drony do regału, lampkę ścienną księżyc, wiszące niebo z chmurkami(lampa), ramki na zdjęcia i inne. 

Zjedliśmy obiad po godzinie 12 i wyruszyliśmy w drogę do domu. 
Planujemy już kolejne zakupy. Kolejnym razem wpadnie białe łóżeczko, pościel, kołderka, materacyk, dwie pluszowe zabawki i inne atrakcyjne rzeczy dla MAluszka :)

Ogólnie u Nas leci dzień za dniem, nie mam nawet czasu, żeby posprzątać w domu. W planach zabiorę się za to - czwartek, piątek - bo tak inaczej ciągle jestem w pracy. 
Mój K. też ciągle pracuje i tak mijamy się na okrągło. 

Poniżej zdjęcia rzeczy:

Lampka Księżyc..

Lampa wisząca niebo z chmurkami..


Drony x 2 w takim kolorze do regału..

 i tutaj regał właśnie taki i dwa drony turkusowe + te wyżej, będą cztery drony i cztery puste półki na misie i książeczki :)..
 Karuzela, której nie mogłam się oprzeć :)..

Pluszowa Mądra Sowa, którą sam zabrał do koszyka Tatuś jak tylko ją zobaczył i stwierdził, że to jego prezent dla Maleństwa- taki pierwszy.. 


A tutaj całość szaleństwa..




Jakiś czas temu zakupiłam jeszcze takie oto Świąteczne Sówki naklejki..


Ogólnie ostatecznie pozostajemy przy tym, że motywem przewodnim jest w pokoiku LAS i Sówki też :) Myślę, że kiedy skończę pokój, który zaprojektowałam sobie w głowie to efekt będzie świetny :) 

Tymczasem uciekam. ;*





6 komentarzy:

  1. Bardzo udane zakupy ! Uwielbiam Ikeę i wszystko mi się baaaardzo podoba :) Efekt końcowy na pewno będzie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikea jest jak najbardziej ok :) Fajne mają rzeczy i mogła bym tam łapać wszystko, dobrze mieć przy sobie wtedy mojego K., bo hamuje mnie, kiedy zaczynam łapać to co zupełnie nam nie potrzebne. Ale zawsze biorę, bo "Może mi się przyda, jest takie ladne!!!" :D Cała ja. :) ;*

      Usuń
  2. Fajne zakupy, szczególnie te dzieciowe. Na nasze szczęście Ikeę mamy daleko, bo inaczej nasz budżet domowy by nie wytrzymał. Ja jeszcze planuję zakup dywanika, właśnie z motywami leśnymi. Mamy już kołderkę z tej serii, a marzy mi sie jeszcze dywanik.
    Pokoik na pewno będzie piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My Kochana mamy do Ikei jakieś około 80 km ale pojechaliśmy właśnie z myślą o rzeczach dla dziecka. Pojedziemy jeszcze raz jak już coś będziemy wiedzieć - po łóżeczko i resztę :) ;*

      Usuń
  3. Fajne zakupy, zainspirowała mnie lampka :) cudnowna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu zakupy! :D
      Która? Chmurki na niebie, czy księżyc? :)

      Usuń