piątek, 8 maja 2015

Blog nie dla obcych ;) zamykam.

No właśnie.. nadszedł czas.. myślę, że sobie jakoś poradzę z tym. 
Nie mam wielu czytelniczek i właściwie to może i lepiej. 
Nie będzie dylematów komu wysłać zaproszenie, a komu nie. 
Tym z Was, które zechcą czytać mnie dalej..
Tak jak każda zamykająca z Nas.. proszę o maile,
które napisać możecie w komentarzach pod tym wpisem. 

Zamykam, bo chcę czasem wyrzucić coś z siebie, 
a nie robię tego z obawy przed niepowołanymi osobami. 

Liczę na to, że łatwiej będzie mi w małym gronie przejść to wszystko.
Są osoby, które sama czytam i wiem, że mogę sama coś więcej napisać, 
bo i one piszą o sobie i swoich zmartwieniach, problemach i również szczęściu. 
Tak też chcę ja, tylko mieszkam w małej miejscowości i nie chcę, żeby 
wyszedł na jaw fakt tego, że prowadzę tu blog. 

Tak więc zamykam. 
Liczę na komentarze z mailami :) 


46 komentarzy:

  1. Jesli moge dalej Wam towarzyszyc to prosze o zaproszenie na adres nieplodnoscwkrakowie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo bym chciała dalej Wam towarzyszyć, cudnie się czyta Twoje posty, bo zawsze bije z nich tyle miłości i szczerości.
    Będzie mi miło, jeśli dostanę zaproszenie.

    heaven4you2014@gmail.com

    Buziaki dla Córeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja ustawiam się w kolejce. Maila znasz ale na wszelki wypadek napiszę e.dworowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. proszę o zaproszenie: balbinkamalinka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli bede mogla zagladac - bede Ci wdzieczna:) follyblank@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chciałabym Wam dalej towarzyszyć.
    Mój mail: bociandrogezgubil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też poproszę
    largetto@o2.pl

    leptir
    http://leptir-visanna7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiscie prosze i ja...nadal chce byc z Wami ... buzka! cameljanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiscie prosze i ja...nadal chce byc z Wami ... buzka! cameljanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiscie prosze i ja...nadal chce byc z Wami ... buzka! cameljanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie prowadzę bloga, ale czytam Cię już jakiś czas i kibicuję, mimo, że po cichu:) proszę o zaproszenie
    justi183110@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo prosze pamietaj o mnie :)

    yourayofsunshine@gmail.com

    Sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja poproszę 😊 szukaga@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja poproszę: olga1982gazeta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. promyczek60@onet.eu mam nadzieje że będę do was nadal zaglądać.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja poproszę kaisa21@tlen.pl, pozdrawiam Kasia G.

    OdpowiedzUsuń
  17. i przepraszam za tak wiele pytań pod tamtym postem, po prostu nie zrozumiałam o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  18. mojabajka86@gmail.com - mam nadzieję, że pozwolisz mi dalej do siebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kibicuję Wam z całego serca :) landrusk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też poproszę anna.franczuk1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja poproszę martucha89@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, ze nadal będę mogla czytać o Waszym szczęściu 😉 mip29@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ja rowniez was czytam i Wam kibicuje :)
    justyna81@hotmail.de

    OdpowiedzUsuń
  24. izka24@vp.pl ..mam nadzieję na maila z hasełkiem,bo uwielbiam Was podglądać :) mocno trzymam za Was kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rozumiem Cię Kochana! Dobra decyzja. Poproszę o zaproszenia: mwk815@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. też poproszę o zaprzaproszeniezagladam po cichu I kibicuję. My z meżem na początku drogi po naszjpod cud a TwojnaszTwojg daje mi wiele siły I nadzieji. Adoptersi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też proszę o dostęp do bloga ewa.mojblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również chcę Wam towarzyszyć: lotta-psotta@wp.pl
    Sama miewam takie dylematy. Nie mogę wszystkiego napisać co bym chciala... wiec rozumiem decyzję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podczytuję cicho i byłabym bardzo wdzięczna za zaproszenie - agnieszkahaw28@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Będzie mi miło, jeśli dalej będę mogła Wam towarzyszyć:
    gdziejestbocian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje mi się, że wcale nie masz tak mało czytelników ;)
    Najwięcej pewnie takich jak ja. Z "krzaków":)
    klarasek1@wp.pl
    będzie mi miło dalej was podczytywać

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja bardzo proszę, bo wiernie Cię podczytuję z "krzaczków" i mocno kibicuję: ivifinetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jako cichy czytelnik zawsze obawiam się takich postów... ale zaryzykuje i poproszę o zaproszenie:) mam nadzieję, że nadal będę mogła
    Cię podczytywać :)
    jakajustyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I ja mam nadzieję mieć dostęp do Waszego bloga: weareamatchmadeinheaven@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Znów mi komentarze znikają:( I ja ładnie proszę: weareamatchmadeinheaven@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeżeli mogę dalej wam towarzyszyć będzie mi bardzo miło czytam was od początku magda.koscinska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. marlenamozdzinska@gmail.com prosi o otwarcie Twych drzwi ... :-) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  39. aureliakaminska@yahoo.pl
    Cos nie ma mojego komentarza :( ja jestem z tobą od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zawsze w takich momentach okazuje się, jak dużo jest ukrytych czytelniczek.
    Też poproszę o dostęp: miniorka@gmail.com.
    Nie mam bloga, ale udzielam się tu i ówdzie.
    Pozdrawiam, Wężon

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też, ja też! Czekając na telefon, dalej bym chciała wiedzieć co u Was! Gogosiak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń