niedziela, 28 czerwca 2015

Jedna nóżka dłuższa od drugiej...

Bo tak się właśnie zastanawiałam nad tymi nóżkami. 
Początkowo Pani doktor stwierdziła faktycznie, że trzeba koniecznie wykonać badanie bioderek, bo Mela ma dłuższą prawą nóżkę od lewej. Badanie USG wykonywane było dwukrotnie i nic nie pokazało. 
Odwodzenie w lewej gorsze jeśli chodzi o bioderko ale nic o długości nóżek lekarz nie wspominał, a teraz widzę, że jednak brakuje fałdek, jedno kolanko niżej od drugiego i zastanawiam się, co to może oznaczac jeżeli z bioderkami wszystko ok?! 
Słyszałyście o krótszej nóżce u takich dzieciaczków malutkich? 
Nie chcę, żeby córcia w przyszłości miała jakieś problemy z tego powodu. 
Muszę pomyślec nad wizytą u specjalisty, dobrego specjalisty.. 

Zastanawiam się oczywiście nad ograniczeniem czytelników mojego bloga, a nie na całkowitym zamknięciu jego. Muszę się zastanowic


Tymczasem zdjęcie na dobranoc.. Mela już śpi. My też będziemy powoli kładli się spać...






21 komentarzy:

  1. Na pewno dobrze byłoby gdyby Małą zbadał jakiś naprawdę dobry ortopeda, poszukaj w necie opinii o lekarzu z Waszych okolic. My mieliśmy niejasną sprawę z bioderkami Lilki, ale wizyta u specjalisty rozwiała wszelkie wątpliwości. Co do fałdek- niby powinny być symetryczne, ale tylko i wyłącznie badanie przez lekarza może potwierdzić, że coś jest nie tak. Lila też nie miała tych fałdek jak trzeba, a jest wszystko ok, także- spokojnie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, konsultacja nawet u 2-3 specjalistow nie zaszkodzi... A nie macie pediatry, ktora by Was pokierowala? Takiej zaufanej pediatry?

    Co do bloga - zrob tak, jak uwazasz, ze jest dla Was bezpieczniej... Moj dostep masz chyba;) Mam nadzieje, ze w razie czego bede mogla Wam towarzyszyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie mam :D kiedyś wysłałaś ale nie działa mimo tego, że przyjęłam.

      Usuń
    2. A podasz mi swoj mail jeszcze raz? Faktycznie na liscie "gosci" Cie nie ma:/ Nie usuwalam nic, wiec cos chyba nie dziala... Sprobujemy po raz 3ci:P

      Co do przyjecia dostepu - trzeba kliknac tam chyba 2 razy - bo raz przyjmujesz dostep, a potem musisz wejsc na bloga. No i na koncu zapisac go sobie gdzies - adres bloga, zeby moc wchodzic, po zalogowaniu na swoje konto. To chyba tyle technicznie;)

      Usuń
    3. Wszystko wiem tylko, że coś raz się nie udało i niby akceptowałam i później już Cię nie miałam.. kamykowa1988@o2.pl

      Usuń
    4. Wyslalam znow. A wiesz, ze te klopoty moga wynikac z faktu, ze masz poczte na tlenie, a nie na gmailu? W razie czego poprosze zebys zalozyla sobie jakis gmail ;)))

      No moze tym razem sie uda?;)

      Usuń
  3. Poszłabym do dobrego ortopedy, zapytała też rehabilitanta od dzieci. Może to nic takiego, ale może coś ważnego. Amelka jest jeszcze malutka, wiec na pewno można nad tym popracować :)
    Córka kuzynki mojego M. ma jedną nóżkę krótszą, dlatego, że ma jedno biodro wyżej, dlatego, że miała asymerię, której nie ćwiczyli, bo ortopeda nie kazał. Niby nic po niej nie widać, biega i skacze, ale skrzywienie kręgosłupa się trochę robi i teraz zaczynają ćwiczyć. Trochę późno, ale...
    Mój sąsiad, teraz chlopak 20-letni miał jedną nogę sporo krótszą, nosił szyne i teraz jest wszystko ok :)
    Tak mi przyszło do głowy, że zapytam koleżankę, która ćwiczy Vojtą i Bobathami, czy coś mogłaby powiedzieć....
    Nie zamartwiaj się... Zdjęcie śliczne. Truskawka mała :)

    Ps. Na blogu zmiany. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry ortopeda.
    Truskaweczka !! cudek malutki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że warto skonsultować to ze specjalistą, dla spokoju ducha. Może się okazać, że nic się nie dzieje (oby!), ale co fachowa opinia to jednak nie podejrzenia.
    Cudna Kropeczka :*
    Ps. Znam dziewczynę, która teraz ma 19 lat i ma jedną nogę ciut krótszą (kiedyś jako małe dziecko nosiła specjalne buciki), nic nie widać i jest moim skromnym zdaniem najlepszą tancerką jaką znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka truskaweczka :) mniam
    Podpisuję się pod poprzednimi komentarzami - warto odwiedzić specjalistę i sprawdzić czy wszystko jest w porządku.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tez podpisuję się pod tym co piszą dziewczyny o ortopedzie no ale śliczną Truskaweczkę muszę pochwalić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zgadzam się, że warto to skonsultować z kimś naprawdę dobrym w swojej dziedzinie - tak dla własnego spokoju i pewności, że niczego się nie przeoczyło i nie zaniedbało.

    A Truskaweczka cudna, taka do schrupania ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze mną do klasy chodziła dziewczyna co miała jedną krótsza nogę .Bardzo to ja szpeciło nie mówiąc o tym ze kręgosłup ja bolał dzieci się naśmiewały. Najdziwniejsze było to że rodzice tej dziewczynki to naprawdę zamożni ludzie i takie zaniedbanie. Nie napisze nic innego niż reszta komentujących a córeczka to sama słodycz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mala strawberrka :-)
    Moge prosic Twoj email?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mala strawberrka :-)
    Moge prosic Twoj email?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mala strawberrka :-)
    Moge prosic Twoj email?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale słodka gwiazda !!! <3
    Niestety nie podpowiem nic na temat nóżki, nie znam się na tym temacie.
    Dobry ortopeda na pewno coś zaradzi :*

    OdpowiedzUsuń
  14. http://ajednakcudasiezdarzaja.blogspot.com/
    spróbuję i ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej. Mogła byś mi coś więcej napisać jak się rozwiązała u twoje małej ta sprawa z nóżka bo mam podobny proble

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej. Mogła byś mi coś więcej napisać jak się rozwiązała u twoje małej ta sprawa z nóżka bo mam podobny proble

    OdpowiedzUsuń