wtorek, 23 czerwca 2015

Przed rozprawą w sądzie...

Nadal nie wiem, co nas tam czeka. Właściwie to nie wiemy, czy to będzie sprawa adopcyjna i to mnie denerwuje, bo jeśli nie, to co ? Hmm.. 
Zobaczymy w końcu już jutro o 11:00 tylko, że do tego czasu wyjdę z siebie i stanę obok. 
Amelka niczego nie świadoma leży właśnie obok mnie w swoim leżaczku-bujaczku i próbuje zjeśc swój śliniaczek, który nosi, bo w przeciwnym razie zaraz całe ubranie ulane. 
Niby ulewa mniej ale jednak nadal coś.. Nie byliśmy z nią jeszcze u lekarza, bo faktycznie ulewanie zmniejszyło się po drugim syropie. Może będzie lepiej już cały czas, zdarza się tylko czasami ale jednak :) 

Zmieniamy smoczek.. z okrągłego na dynamiczny :) Może się uda, bo póki jak na razie jesteśmy na dobrej drodze.. 


Wracając do poprzedniego posta - zdjęcie w spódnicy nie było moje :) 
Dzisiaj pokażę siebie, oczywiście nie bardzo widocznie ale lepiej tak, niż wcale! :)




Jeszcze pochwalę się nowo zakupionymi butkami.. :)


Dużo nie napiszę, bo mój Kochany brzdąc nie daje mi wcale! Obecnie leży na wielkim i okrągłym fotelu w swoim pokoju (obok mnie) i obserwuje co robię - nawet grzecznie ale znając ją za chwilkę zacznie swoje wywody, że chce na ręce ;) 
Strasznie ją interesuje śliniak i ciągle z nim walczy :) 

Uciekam.. zaczyna ;) 
Stres przed sprawą coraz większy.. ajj.. byle by do jutra! :) 





21 komentarzy:

  1. Sprawę o powierzenie pieczy już mieliście tak? jeśli tak to raczej może być sprawa tylko o przysposobienie i za to trzymam kciuki. No no laseczka z Ciebie jak się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było sprawy, bo u nas preadopcja i sąd tylko bez nas wydał postanowienie o zabranie malutkiej przez nas ze szpitala :) dlatego nie wiadomo, co i jak.. :)

      Usuń
  2. A cóż innego by mogło być ? A co pisze na,,zaproszeniu,, ja nie pamiętam już co my napisane mieliśmy. Trzymam kciuki pozytywne myślenie i musi być dobrze. Ciuchy świetnie pasują do spódnicy sandałki też ,a figurę to masz podobna jak na tym co podobno nie było twoje. Córeczka coraz wieksza to i uwagi więcej potrzebuje. Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze, że. "zapraszają" w celu przesłuchania jako strona w sprawie o przysposobienie. :) co ma być to będzie :) buziaki

      Usuń
    2. My w naszym wezwaniu do sądu mieluśmy tak samo napisane wiec uszy do góry! 😀

      Usuń
  3. Słodka stópka :) Powodzenia!
    Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy podobne figury;) Ile masz wzrostu, spytam z ciekawosci? Ja tez mam szerokie ramiona i biodra, ale biust sredni;) No i 178 cm wzrostu;) Nieskromnie uwazam, ze majac takie ramiona rzeczy lepiej leza;) choc moze w biodrach moglabym byc wezsza... ale coz.

    Wszystko bedzie dobrze:) Trzymamy tu wszystkie za Was kciuki i musi byc ok:D Czekam jutro na wiesci!

    Aha, wyslalam Ci jakis czas temu dostep, ale nie wiem czy odebralas?

    OdpowiedzUsuń
  5. No i klapeczki na lato, takie delikatne, damskie mi sie marza... tyle ze innych wydatkow mam teraz sporo:/ Ladne butki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty 45 zl :) nie najgorzej :)
      Co do dostępu to zielona jestem i przyjęłam ale nadal nie wiem co jest :| dzięki za wsparcie :)
      Tez mam 178 :D ;**

      Usuń
  6. To na pewno będzie TA rozprawa, skoro wcześniej była preadopcja :)
    Trzymam za Was kciuki i czekam na dobre wieści :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Malutka przesłodka i Ty elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia! Będzie dobrze, nie ma innej opcji!
    wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko bedzie dobrze, trzymam kciuki.
    Slicznie wygladasz :-)
    Nozia Amelki jest do schrupania. Uwielbiam dzieciece stopki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze tylko chwila i będzie po wszystkim :) Trzymam kciuki!
    Cudna stópka :)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro w piśmie macie, że w sprawie o przyspieszenie tzn. że jesteście na finiszu. Ależ fajnie. Ciesze się bardzo. Wyobrażam sobie, jak trudna noc przed Wami. Niby to fromalność, ale nerwów nie da się uniknąć. Ale jutro będzie po wszystkim. Ciśnienie zejdzie i będziecie cieszyć się sobą.
    My czasem z Mężem tak sobie rozmawiamy, że my przeżywamy te sądy, a Tygrys nieświadomy, że tak ważne rzeczy się dzieją. I dobrze. Jeszcze się te nasze Dzieciaczki w życiu nastresują.
    Dziś Twoje zdjęcie - podtrzymuję, co napisałam poprzdnio, wyglądasz świetnie.
    Powodzenia jutro i oczywiście z niecierpliwością czekam na relację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Wierzę.ze.to ostatnia rozprawa... 3mam.kciuki i.Koniecznie daj znać buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja Wierzę.ze.to ostatnia rozprawa... 3mam.kciuki i.Koniecznie daj znać buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekamy, czekamy, pewnie wieczorem cos skrobniesz...

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam mocno kciuki!!!!! kiecka extra, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń