sobota, 5 grudnia 2015

1 Mikołajki naszej córeczki..

Amelka za kilka dni rozpocznie 9 miesiąc swojego życia, właśnie od piątku trwają dni z prezentami, pierwszy Dzień Świętego Mikołaja.. 

Nawet nie macie pojęcia jak cieszę się ja i cieszy się moje serce, kiedy widzę, że każdy z rodziny cieszy się na widok Amelki, kiedy daje jej lalę, cymbałki, wózeczek, kostkę do zabaw, kiedy ona prezenty od bliskich odwzajemnia piskami i śmiechem. 
W końcu Mikołaj to nie tylko smutny dzień, ale od teraz dzień pełen radości i uśmiechów.

Pierwszy Mikołaj odwiedził babcię i dziadka od strony tatusia.  Tam zostawił cymbałki, śpiewającego bobasa, bluzeczkę, body i biszkopciki.



 Drugi Mikołaj przyszedł do mnie zostawiając prezenty u babci, dziadka i prababci mamusi..
We wtorek byli u mnie wujek, ciocia i Wiki z drewnianym pociągiem, a w środę odwiedziła nas ciocia Sylwia i dostałam śliczną książeczkę :)


 
Nawet taki wózek dla lali dostałam... i była w nim Zuzu...


A tutaj Mikołaj tylko od mamusi... ;)



Udało mi się spotkać dzisiaj kapcie/buciki, które będą świetnie pasować do stroju pomocnicy Świętego Mikołaja na choinkę z OA.. zastanawiam się tylko nad body.. mam do wyboru..
1) gładkie białe
2) białe z napisem: "Pierwsze Święta Amelki"
3) białe z napisem: "Amelka, pomocnik Mikołaja"

Co myślicie?:)



***

Cieszę się bardzo, że w tym roku miło spędzam ten grudniowy czas z Amelcią głównie i mężem jak jest. Oby czas minął nam miło w całym grudniu :) 

Humor mam już trochę lepszy. Jakoś pomogło mi wypisanie się w poprzednim poście. Dziękuję Wam za słowo otuchy ;)

Tymczasem mój Mikołaj od mamusi, taki tam drobiazg.. 



Jeszcze raz napiszę, bo cieszę się tym wszystkim, że jestem mega szczęśliwa, kocham to nasze małe szczęście, takie małe/wielkie szczęście, które wypełnia nasze życie po brzegi miłością, radością i wiarą w to, że można być szczęśliwym i szczęście czeka na każdego z nas, ale do każdego przychodzi w odpowiednim momencie. :)

Fajnie, że możemy spędzać czas wspólnie z rodziną, że możemy posiedzieć i porozmawiać, pośmiać się.. przecież dla takich właśnie chwil warto mieć rodzinę :) 

A teraz będę uciekać do Amelusi, pobawimy się wspólnie na dywanie, a później mama przygotuje kolację dla tatusia, który wróci z pracy po 19. 
Jutro niedziela, 6 grudnia.. spędzimy ten dzień w czwórkę (Amelcia, Beti, mama i tata), po obiedzie przyjdą do nas posiedzieć moi rodzice :) 

Grudzień w końcu staje się radosny, a czarne chmury odchodzą daleko. Oby tak było zawsze. 

* Jeśli się gdzieś powtarzam to wybaczcie, bo piszę, zerkam na małą, która wędruje sobie w chodziku i jeszcze dzwonił Pan w sprawie domu, który mamy zakupić (tutaj wszystko zmierza jak na razie ku dobremu, trwa załatwianie spraw papierkowych domu:)).

Do następnego! :)


 


11 komentarzy:

  1. My mamy pomocnik św mikołaja podeślę Ci fotkę na fb. Są śliczne i w dodatku extra bawełna! A dla Amelci może moje pierwsze święta? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Te z reniferem :) 1 święta Amelki :)
    Te same masz, co chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej. Już 9 miesięcy. Duża Panna z Amelki. Serce się cieszy, jak czytam jak rodzina obdarowała Melę, jak bardzo ją kocha. Bogaty Mikołaj przyszedł do Córci. Tyle wspaniałości. Czy u Was prezenty są tylko teraz na Mikołaja czy też na Boże Narodzenie? Bo jak z obu okazji to się nie pomieścicie z tymi wszystkim skarbami Amelki.
    Co do body. Skłoniłabym się ku czystemu, bez napisów.
    Uściski i miłego 6 grudnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony jest tylko Amelka, a ja jestem jedynaczką :) chyba dlatego tak. Od męża to 5 wnuczka, a w drodze niby 6.
      Myślę, że jest kochana i to widać z obu stron.
      Moi na pewno coś na gwiazdkę dadzą małej, ale ze strony męża chyba nie.
      Myślę, że już ma bardzo dużo wszystkiego, ale każdy zawsze coś i tak się zbiera. A to dopiero początek przecież :D
      Myślę że będzie miło jutro :) buziaki

      Usuń
  4. oj bogaty był ten Mikołaj, fajne prezenty pzryniósł.... a radośc Amelki to najwspanialsza nagroda...
    co do body - wybrałabym trzeci napis.... Pomocnik Mikołaja
    serdeczności dla Was, pięknie sie czyta takie dobre wieści :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amelka to była bardzo grzeczna i Mikołaj musiał to widzieć bo obdarowała taką ilością prezentów:) U nas na Mikołaja to jakieś drobnostki się dostaje, zazwyczaj coś słodkiego. Dopiero "Dzieciątko" przynosi górę prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ tych prezentów Amelcia nadostawała ! :) Widać, że cała rodzinka zakochana w niej po same uszy i że jakby się dało, to i gwiazdkę z nieba byście jej podarowali :)O, przepraszam - nie rodzinka, tylko Święty Mikołaj przecież ;) Książeczkę z Puchatkiem też mamy, gramy i śpiewamy na całego ;)

    A body? Hmmm...Trudny wybór, bo wszystkie pomysły dobre. Chyba zdecydowałabym się na te z napisem "Pierwsze Święta Amelki" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze Święta z naszymi dziećmi to coś, na co czekamy jak opętane;)Cudnie czytać o mikołaju i prezentach,jakie dostała Malutka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze święta ;)
    Te święta będą wyjątkowe.. Wyjątkowy Czas od dnia tego telefonu już jest ale święta to Wogole magiczna chwilą ;)
    Książeczka o kubusiu super ;) mój syn otwiera oczy i od razu leci druga melodia ;) córka rośnie jak na Drożdzach jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Body wybrałam. Są pewnie w drodze do nas. Myślę, że będą ładne. :) że cały strój będzie prezentować się pięknie :)
    Dzięki za pomoc w wyborze :)

    OdpowiedzUsuń